Wednesday, July 28, 2010

Tiffany Blue Wedding

What make me feel this way. post all tiffany bllue calour hantaran kahwin.
ini semua salah nenek aku yang selalu bawak aku pergi rumah orang kahwiin hari tu
kan dah berjangkit kat aku ni.
eeee... x boleh tengok hantaran cantik-cantik dan gambar orang lovey dovey.
maka "mama kakak nak kahwin "
untuk puaskan hati sendiri lah ni yeaa. post an entry tiffany blue wedding.


Besar nya kek... dont worry all can eat. sedap-sedap








Semua cantik kan. best - best. Tiffany blue sangat cantik.
CUTE KAN (SENGIH X TUTUP MULUT NI)
Mama kakak nak kahwin nanti nak colour ni ya.
=)  BIG DREAM HEHEHEH



HOHOHO
whAt a big dream i have
so sweet kan if aku boleh dapat all this tiffany blue bila aku nak kahwin
x habis-habis berangan
"Abang I want this. Boleh la ek.Cantik sangat-sangat. please~ "
hehehe. Ayat ngada pujuk my future hubby.
hehehe..( gatainya.)
who's the lucky guy... gagaga

p/s : gambar taken from google and credit to
Dina Halim Bridal Butik
suka sangat blog dia =)...

0 comments:

Post a Comment