Thursday, July 29, 2010

H.A.P.P.Y Me

chubby me but it's ok la

yea yea yea (masa budak-budak dulu slalu la jerit mcm ni if happy)
now is my very happy moment
1st becoz dah lepas interview tadi
so satu beban yang berat gedabak dah lepas
2nd happy to hear that my nenek 'mok' is doing very good
and she is very happy today
she said " kakak nok lepuk(*sejenis makanan dibuat dari durian) ko?"
nati mok pos deh. bau ko ni?"
happy voice mean she is very-very happy
 (Thanks to you Allah)
the 2 thing can make me happy like heaven
hope tomorrow aku akan lebih-lebih lagi berbahagia
amin

suka cat hijau kat blakang tu sebanarnya.

Ainun & Me
cantiknya pakai baju kurung bagai
hehek puji diri sendiri
mesti la. interview kena pakai cantik-cantik
fabalousa gitu... wuekk = p
yea kami baru lepas kena interview
perasan cuak kebas jantung dah lepas dah
dont wanna thing anything for now
relax my heart and my head for a moment
yeaa yang penting aku rasa amat gembira
thank to YOU ALLAH
for giving me this happy moment

cik pah je la yang blom  diinterview oleh penginterview
hohoho
hope she is doing fine too tomorrow
ooo yeaahhh

p/s : word for today is H.A.P.P.Y

0 comments:

Post a Comment