Thursday, July 22, 2010

life as it happen

problem... problem... and problem
my lecture said we must welcome problems as part of a learning process
me ?
of course i want to avoid them from coming into.
hey you problems. get away from me. i hate you
just make me sick.
give me a break
shafieza fauzi be tough


what aku merapu ni..
yea itulah aku.
memang la problem tanpa segan silu mengetuk pintu otak aku
yang satu x settle lagi
dah ada lagi satu
sesungguhnya aku memang la x mengalu-alukan kedatangan problem ni
tapi dia x tau malu
asyik come and come je la
huisshhh
mengeluh tu tak baik
lupa dah baca kat mana

believe it or not
blogging ni boleh menghalau tension dan stress sekejap
(sekejap sahaja okehh)
oleh itu my advice
you should have a blog
to make urself feel fine at least for a moment la

Ya Allah permudahkanlah jalan hidupku
i really need a break

0 comments:

Post a Comment