Sunday, July 11, 2010

sunday comes again

Shafieza's Birth Month is December.

Great sense of humor. (pelawwak ke aku ni?? hohoho)
Cheerful and vibrant. Ambitious. (ambitious la sangat ye ~)
 
Short tempered. Impatient.
(sesungguhnya aku seorang yang cukup penyabar la aku rasa)
More logical than emotional.
(yeaaa yeaaa terbukti aku bukanlah seorang yang emo !)
Attractive looks and pleasing personality.
(wahaha this one bukan aku saja-saja tulis okey... memang dah tertulis dan termaktub di batu bertulis =)
 
Honest and trustworthy.(sebab tu la aku dipilih jadi bendahari kelas dari form 2 to 5. agaknya la. x boleh nak berperasaan sangat.. hohoho)
 
Generous.
(amin. amalkanlah selalu ya shafieza fauzi oiii)
Amiable. Dynamic.
 Love to be praised.
(sape x suka kene puji... tapi janganlah sampai aku yang dah sedia mengembang ni makin berkembang-kembang)
 
Independent streak. Patriotic.
Good dresser( ye ke?? mmm rasanya aku ni spesies tangkap muat jer.. hohoho)
Fun to be with.(no komen. silalah tanya kepada sesiapa yang pernah dan masih berkawan dengan aku yeaa)
Outgoing.

0 comments:

Post a Comment