Thursday, July 15, 2010

Jusco JCard Day 2010


Jusco JCard day ! jom serbu jusco taman u
confirm la budak-budak utm la yang paling ramai serbu
agak- agak berapa la jusco ni masyukk ari tu
woww

kat mana-mana pon boleh nampak yea terpampang
50%  50%  50%
macam ni bukan makcik makcik jer yang gila
anak makcik pon boleh rambang mata ni jusco oiiiii
pakcik pakcik pon join dua-dua kaki tu
x ingat dah bini kat sebelah
tolak troli main campak-campak
jangan terkejut la bile sampai time bayar yer

ada yang sanggup ambik cuti
ada yang sanggup x pi kuliah
ada yang sanggup pi berkali-kali coz x puas hati
yang x pergi-pergi coz x ada parking
x le nak buat ape la yea

bapak-bapak polis memang beraya la
mana x nyer
kerata yang bersepah parking merata tu habes la dia kutip saman
hohoho

jalan jam yang amat dowhh
traffic light hijau
tapi kete x gerak
apalagi oraang johor kan memang dikenali dengan
"pemandu yang suka tekan hon"
ponn ponn ponnnnn pinn pinn pinn pott potttt
bila kete x gerak2
bising bangat tuhhh
ape lagi aku pon join la skali
 mengindahkan irama satu malaysia on the road
hohohohohoo
lepas aku hon aku tengok kat orang kete sebelah dia pon  tekan skali
and kami senyum dan gelak2 .. hehehe seyes aku nampak dia gelak
"beramah mesra di jalan raya di hari Jcard ya kawan2"

aku yang melihat panorama hari j card dari jauh
rasa nak pergi tapi x ada parking
sedey meleeley ayak mata nii
;(
x apa tahun depan sesapa bawak la aku pi yeea

0 comments:

Post a Comment