Monday, July 12, 2010

the handsome guy i meet

percaya tak if i said i meet a korean guy kat utm ni
nak terkeluar biji mata aku ni tengok dia
how do i know that him is a korean guy
i heard he talked with someone using korean
yeaa = ok
kamsahamida = thanks
biyaneyo = sorry

so aku teruslah menikmati dan memuji keindahan ciptaan Allah dengan mata hati
tersengih la aku kat situ. hohoho
gatalnya anak sapa la ni?
ingatkan nak menegur memberi pertolongan
akan tetapi aku jadi segan dan malu
aku kan shy shy meow meow
hohoho

x lah. baju aku pakai x sesuai + seluar trek sahaja + selipar jepun
nanti x pasal2 dia panggil aku ajumma.. tak nakkk...hehek
so aku hanya tengok dari jauh tapi dekat je lah.
yang pasti the conclusion is he is a very handsome guy comin' from korea
=) hope can meet him again
dan aku akan dressing proper this time
aja aja fightiing

0 comments:

Post a Comment