Saturday, July 31, 2010

3 Idiots All Is Well


ALL IS WELL
movie 3 Idiots sangat best
Aamir khan sangat cute..hohoho
lecturer aku yang rekomenkan cerita ni sem lepas
"Awak kena tengok cerita ni. best. Tengok lah nanti"

mula-mula bila aku dengar tajuk
cerita apa la ni
macam x ada cerita lain nak buat(x baik tau komen cerita sebelum tengok)

then minggu lepas baru tengok n semalam tengok lagi
diakui oleh cap mohor aku
cerita ni sangat-sangat-sangat best

ok ok
cerita dia macam ni la lebey kurang
3 orang ni kawan-kawan
lecturer dorang la yang panggil dorang idiot
sebenarnya dorang ni budak genius bijak pandai
tapi lecturer dorang jeles ngan dorang tu la panggil idiot

kalau tengah stress tengok ceriita ni
confirm hilang stress
diakui benar
cerita ni bukan setakat lawak-lawak je
banyak la things yg boleh motivate aku
ada gak la part yg menyentuh hati sanubari
nangis la jugak
cerita hindi kalau x nangis x sah kot (tapi bukan aku yeaa)
ALL IS WELL

P/S : 3 idiots sangat sangat sangat best. kalau yang ragu-ragu nak tengok. mesti kena tengok. kalau yang rasa nak tengok. tengok laaa best sangat-sangat ni. kalau yang x rasa nak teeengok pon. believe me you have to watch this movie.100% sure

0 comments:

Post a Comment