Sunday, April 4, 2010

me boring here

Tired already with all the bunyi cicak.
Cicak yang ko memekak kat bilik aku ni kenape?
Nak ngorat awek ko blah lah tempat lain.
Dah la berak merata.huishh !
Aku yang the very nice person
MySpace
ni la jugak yang jadi tukang sapu your lizard’s poop.

Der , Yang merapu tulis pasal cicak ni knape?
 Pasal cicak pon nak kecoh ke?
Suka hati aku la ,
anyway ni blog aku okey ! muahaha
ek, eleh emo la plak minah ni!
Biar la. Huh.

Oh, cicak go away from my comey room la.
Muahaha.
You understand me x ni?
Or you only understand the lizard language.
That language I don’t know.
Only cicak man knows it.

Move from my room else I lastik you with my getah.
 X takut ke? How dare you.
Can’t wait for malam jumaat to lastik all of you.
My last warning ! Get ready for you,
your girlfriend and your family funeral day.
MySpace
Hohoho !

Penat already study nii.
MY otak gonna explode nii.
kebaboo !
Ya ALLAH tulonglah.
MySpace

0 comments:

Post a Comment