Wednesday, October 12, 2011

Saya suka Firas Ali


Suka sangat cite ni... love Firas Ali so much <3
Zul ni sangat pandai berlakon - dia boleh buat aku jatuh cinta dengan watak Firas.
wow great job. sbelom ni aku macam x pernah pon ada rasa yang lelaki melayu ni macam ni.
tapi rupa-rupanya ada ek laki melayu macam ni..
hohoho
atau hanya wujud in dramas je.

dah start addicted dengan drama melayu
slama ni korea korea korea
so hanya lelaki korea di mataku hanya kamu
youtube bersedialah
ku mau tonton cite melayu
firas i love you
hohoho
x pe dia x tau

Aku n my rumate dah mula berangan,
best kan kalau dapat someone - lawyer.
hahaha pompuan memang suka berangan
skit-skit je
not beyond the limit okay!
hehek

i miss you
macam dah biasa dengar kan
slalu dengar
kawan-kawan kalau miss kite mesti cakap aku miss kau la
i miss you la dear
tapi kalau dapat dengar saya rindu awak lagi best kot..
hohohho

Shafieza Fauzi sedang merepek at the moment.
dah habes tengok cerita ni in just 2 days
ku seru kamu-kamu -kamu tengok la cite ni
adaptation from novel rasanya
mana nak cari novel ni
melayang la lagi duit aku nanti. huh~
x pe x rugi apa pun =)

k la saya tido dulu.
slamat malam
assalamualaikum =)

2 comments:

dayah cute said...

dari mata arisa pon bez..watch it kat youtube

fieza said...

dah tengok dari mata arissa dulu2.. pastu ni mcm nak tgk balik.. ayu raudah cantek.

Post a Comment