Tuesday, October 11, 2011

oh mr x go away ! dah penat nak mencari ni.

wow sangat kalerful yea nombor di atas
tapi pening kan tengok
same with my conditioon rite now
kepeningan mengadap nombor yang x mau hilang
okay me nak cite
malam ni aku memang dah serabut kepala otak mengadap nombor
y = a + bx
kalau x kat atas ni hilang
aku can give reason " x boleh buat la dr soalan saya, x dia hilang."
hehek x klakar pon. ^^
kepala dah macam kena gelek dengan "kete sodok"
so merepek-repek can be considered as okay
as ni blog aku so merapu kat sini bila-bila masa pon boleh


my dear cousin dok cite
" kakak susah la math pmr abang"
aku pon dengan baik hati cakap
" lek ar abang, kakak dulu lagi susah. boleh jwb skit2 kira ok la tu' "
ayat bagi segamat semangat.. hehek ye kew???
ketahui lah wahai budak
kalau boleh ur dear sis ni nak kembali ke alam pmr
skang ni kat u blaja lagi susah yeaa budak.
oh rindu nya nak jadi budak balik
kalau aku kawan baik dengan doraemon boleh la balik ke zaman dahulu
hohoho
bengong~

and now stay up studying
knape rajin sangat nak study ni? ye ke study? ye ke ye ke?
eh x lah aku tengah layan youtube tengok cite best. hohoho
study tu iklan kejap2
esok aku kena jmpa my sv
x tau pape x kan nak pi jmpa
maunya haku kena ketuk


so kalau rasa nak hidup lama jangan studying ya kawan-kawan
jom join aku tido
hoohohoho
Zzzzzzzz


0 comments:

Post a Comment