Saturday, October 8, 2011

Bertukar jadi budak baik skit ^^

Life can be difficult..
hidup ni bukan slalu senang...
Knape start entry macam ni ? dah putus asa ke?
eh x dak la.. ni untuk menyedarkan diri supaya syukur dengan hari-hari berlalu.
self motivation..
hehek.

What make you wanna change?
X semestinya kena ada sesuatu baru nak berubah.
Tapi x salah kan kalau berubah untuk menjadi lebih baik.
Perlu ke berubah tu?
Is it someone want you to change into some else.
no la. x lah. ani ya !!!
If the anwswer is no.then it’s good.
Why?  knape? wae wae?
Because you need to change yourself with your own desire. X perlu la nak berubah sebab orang lain yang suruh.
Slalunya berubahan yang macam tu akan terjadi sekejap je.

 Contohnya macam bila tengok orang pakai tudung Nampak cantik.
So rasa macam nak pakai tudung lah. macam okay !
Just to look pretty. Perubahan yang macam tu slalunya sekejap jer..
lepas tu rasa nak bukak, one day akan bukak jugak.
Hohooho..but not all macam tu, if that case bagus la.. pakai tros.
bagus wink wink **
MySpace 
aku harap aku takkan jadi macam tu.
Amin.

You cannot become a better person overnight. It is a process.
You need to be patience. Macam yang lecture aku slalu cakap dalam kelas.
Patience is a virtue.
 Hahaha btol ke pa yang ku type ni.

Changes , bertukar jadi budak baik ni x boleh jadi zooooop~ cepat
slow slow okay !
 You should change your habits and your mind will follow..
slow-slow one-step-a-day

bila aku type sebenarnya,
 it something that act like a reminder untuk diri aku sendiri sebenarnya.
So Shafieza Fauzi , it is good to change to be a better person.
kan azam sem baru nak jadi budak baik.. hehehe
MySpace
 aku kena be true to myself.
It’s okey if the process is quit slow as it’s hard to be a better person in just a day, dear.
gwaenchanhayo

Yeay. Done

p/s this is call self motivation ^^. Jangan berubah sebab orang lain suruh. x ikkhlas namanya tu yunk ;p

0 comments:

Post a Comment