Monday, October 3, 2011

Saya Dah Cuba x bertukar Jadi Vampire

rajin lah pulak aku nak menaip post kan
memang rajin pon. blog kan tempat mencurah perasaan.


di pagi isnin, yg memang pagi yang aku x suka sbb kena pakai bju kurung
just untuk pergi 1 kelas.
alang2 dah berbaju kurung perasaan ayu la ni. singgah office kolej. dan jeng jeng jeng
abang cerek kerek jaga kaunter yang haiishhh... menaikkan darah vampire aku di pagi buta ni.

hah, ko nak ape?
saya nak borang ..... bang.
pkol 10.
nak borang jer.~~ nak anta esok2.
hahhh kol 10.

dalam hati aku. bengong la abang ni.tau la urusan pkol 10. aku nak borang je la dol.
pastu nmpak sorang laki ni ambek borang kaler pink. itulah borang nye. boleh je amek x payah tunggu pkol 10. aku tanya kau la sbb aku x tau borang tu ada kat situ. kalau x jgn harap la aku nk tanya. huhh. dah la x hensem perangai pulak huuuu~
saya dah cuba jadi baik skit. tapi i've to try harder.

 

ok pergi kelas. masuk. sejuk2 kan badan kejap.
darah membuak2 naik ke muka.
vampire kan x boleh kene panas.
waa nyamannya air cond. sejuk. lalalala~
lecturer pon masuk.

ok hari ni saya nak buat kuiz. ala senang jer.
apakah?????????
oh mo oh mo.. aigooo~ haishh
punya la jauh kitaorg dijarakkan.
owww menyesalnya x studi. memang macam tu la slalu pon. huhu.

Shafieza Fauzi try to think positive ok.
Baikk.
One of the main reason knape lecturer tu rajin2 nak buat pop quiz . quiz meletup letup ni sbb dorang nak ensure students dia don't fall behind on the reading.
ada yang x datang kelas tadi. kesian kan. meke not in class, then can't take the quiz and  get a zero.. huuuw~

haha.. cite ngan title x sama. lari dari topik.. hehek. kalau aku jadi cikgu aku bagi brapa ni.. hohohho
x pe2 at least ada something tulis kat sini.
yeeaawww

p/s lepas ni kene always get ready la kalau dah tau style lec tu suka buat orang terkejut. hehehe


0 comments:

Post a Comment