Monday, October 3, 2011

Awek cun tepi tiang lampu

Hallo October!!
adios amigos september..tata

Lama menyepi. pagi ni aku nak share satu cerita
semalam lepas anta kawan aku balik kolej dia
on da way balik kolej aku
ak ternampak sorang awek memang cun dari pandangan sudut tepi belakang
pakai skirt labuh panjang kaler hitam, baju hitam n tudung hitam..
pewiittt so sweet !!!

bila dah gerak skit nampak la muka dia
x syak lagi... cantek ~~~~~
dalam hati " siannya dia tunggu bas ke malam2 bawah tiang lampu.
x tau ke bas x de time2 ceng gini"
aku pon pandang dia. dia pandang aku.
aku senyum kat dia. dia x senyum kat aku.
alamak aiii.. cukup geram btol la kalau aku senyum kat orang n no reply.
huh. x jadi nak bagi tumpang. titik.

sampai depan skit baru teringat.
orang ke ape tadi..
ape lagi ku angkat cermin kete,
ku pecut kalah schumaker,
ku x pandang lagi meke meke,
ku tros blk kolej n parking kete.

1st time aku parking kete senget menget sejak aku dah pro jadi drebar.
tapi malam ni takut punya pasal
kete ku parking senget menget
biar je lah esok pon nak kuar.

naik je lift. jangan pandang blakang.
masuk bilik. x nak ingt lagi.
tapi bila dh mlm mcm ni dia ingt balik.
nak cite kat rumate t'sayang tpi tkot dia tkot nk ke toilet.
oleh itu sila tutup mulut awak rapat2 ye cik shafieza fauzi.

moral of the story aku ni. mlm2 jgn baik2 hati sgt nak senyum kalau dh drive sorang2.
yea 1st post in october.

1 comments:

Anonymous said...

Dh agak dh! Tengok tajuk mesti ceghite antu..sah!

Naik bulu rome teman dengo ceghite mike nih.. eee seram! ..

Post a Comment