Wednesday, February 2, 2011

secret garden


cerita ini sangat best
waaaa
hero dia hyun bin
heroin dia ha ji won
actually dia pasal sorang guy n girl bertukar roh dalam badan bila hujan turun
no worry sangat berbaloi-baloi untuk tengok
kenapa aku nak promote orang soh tengok cite ni?
reason why is cite ni sangaat best dan mengujakan
btol ke bm aku?

cuba teka.
jomm main teka - teki
jeng jeng jeng
abe ku yang b4 this memang slalu buat muka borink bila aku tukat channel kbs or sbs
pon tengok cite ni
sampai dia hafal time cite ni show kat tv
n one  more thing dia lagi excited dari aku when this cite dah nak abes
" kakak dah nak abes ko cito ni?"
hahaha

so itu sahaja untuk hari ni.
excited melebih-lebih when it comes to korean movies.
MySpace

2 comments:

Anonymous said...

cam besh jew..aku gh tgk cite a love to kil ney..rain belakon..aku da terikot2 ng mu la ney suke tgk cite hero2 ensem..hihi..neway.mishyu:)

Shafieza Fauzi said...

hehe...mestila aku kan memberi pengaruh yang kuat .. hoho.. miss u too dear =)

Post a Comment