Wednesday, January 26, 2011

Doktor Hensem?

Tadi aku cakap dengan ainun ak nk buat post pasal doctor.
So janji kena tepati.

Okey lets start my story. Cerita ini tiada kena mengena dengan yang hidup mahupon yang telah meninggal dunia okey.

alrite. Dulu-dulu disebabkan aku suka pergi hospital maka, aku ada la angan-angan nak my future hubby tu doctor. Dalam novel pon banyak cerita, doctor best, baik, slalu senyum,hensem la yang penting.
 MySpace

Tapi tu dullu-dulu. Dan hanya dalam novel kot. Sekarang, di alam reality, memandangkan almost 70% 60% kot around me are doctors.everyday, jumpa doctors dan jeng jeng jeng. Ini apa yang aku rasa la. Tak tau la pulak ape dorang rase. Tolong betulkan cik shafieza fauzi ni yea jika dia salah.

Aku rasa jadi doctor, hidup dorang sgt boring. Time makan pon tunduk je baca buku.jalan~ sume jalan laju-laju plus dorang tunduk je. Tak syok la nak mengusya doctor hensem cam ni. Tapi x Nampak lagi la setakat ni doctor yang hensem macam aaron aziz pujaan hatiku.hohoho.
MySpace


mintak maaf yea encik-encik dr kalau tersalah kata. Tapi kebanyakkannya macam tu la.tak jumpa lagi yang jalan tak tunduk dan tak jalan laju. Huhu.

So sekarang ni, angan – angan dulu dah x valid lagi kot.hohoho. my dear friend ainun cakap cari engineer la pulak. Habes tu kesian la kat orang yang tak tergolong dalam category engineer kan, kalau sume orang pon taste sama.

Apa la yang aku dok merepek panjang-panjang ni. Tapi tak apa la. This is something to tell about what terbuku di hati. Yea done!
MySpace

2 comments:

Yutaka Mushimura said...

sy enginneer..kui3x..tq ek terjah

Shafieza Fauzi said...

mr enginneer? naseb baik bkn doctor =)

Post a Comment