Tuesday, February 8, 2011

Hobi Baru Saya

Hobi baru?
Setiap orang pasti mempunyai hobi masing-masing.
Begitu juga dengan saya.
 Hobi bermaksud perkara yang suka dilakukan ketika masa lapang.
 Hahaha.

 Macam karangan budak sekolah kan.
Dulu-dulu tu la perenggan pertama essei aku bila kene buat esei pasal hobi.
hehek.

okey pagi –pagi lagi ni.
Aku raasa nak cerita pasal hobi baru aku.
Dulu-dulu aku jarang la nak baca surat khabar online.
Tapi sekarang masuk je office first thing kebanyakan staf akan buat ialah baca news online. Metro online.berita harian online, ututsan online, NST online dan macam-macam lagi.
 Aku pon dah terikut-ikut dah. aigooo
Pagi-pagi datang keje on laptop sementara tunggu waktu keje start.
MySpace
Baca , baca , baca.
Balik rumah nanti dah tak payah tengok tv.
Semua dah baca. Hahaha.

hot issue sekatang tak lain tak bukan pergolakan di Mesir.
Walaupun dikatakan agak reda dah, tapi Kerajaan Malaysia tetap menasihatkan peljar yang belajar kat sana balik.
Mula-mula aku baca dulu, aku piker macam ni la, “Korea pon perang jugak, tak ada pon kerajaan suruh pelajar-pelajar dia balik.
Tapi situation tu lain dan sangat berbeza okey.”
Adik kawan aku yang belajar kat korea cakap perang kot korea tu macam minum sambil cicah biskut je.
 Haaha.

So disini hopefully cepat-cepat lah reda pasal hal Mesir bergolak ni.
Kesian kat students + parents dorang.
Amin.

MOOD = hAPPY . Semua kroje dah siap =)
MySpace

0 comments:

Post a Comment