Monday, February 7, 2011

Hari- hari macam ni ke?

“Lawa2 segak2 pon kentut busuk jugak .
Angkat ketiak pon pening dah.Kita nak nek tingkat 14 pon pening dah.”

Something I heard today yang buat aku gelak dan senyum sorang-sorang.
Kat ofis ni, arini my sv x datang. “So boleh la buat keje len”.
Cukup 6 minggu aku alami dunia keje walaupun bukan real pon .
penat-penat tapi x dapat gaji.
MySpace
Shafieza fauzi berkhidmat untuk Negara.
Negaraku, tanah tumpahnya darahku ~~~~

x sabar nak balik nak cium si tecit.
Tiger baru je seminggu melahirkan anak seramai 4 ekor.


Aku dah letak nama siap. Mak dia meow angguk je bila aku cakap nama anak dia.
 Yang kaler oren, aku letak nama yoyen.
Yang lain aku letak nama bintang sekor, kejora sekor and jumaat sekor.
Si Jumaat tu walaupun warna bulu dia x cantik tapi dia baik.

Tiger slalu alih-alih anak dia. Sampai si Jumaat tu tergolek jatuh.
Pelepup jatuh ataas kaatil aku. Naseb baik.huhhhh~
MySpace


k slamat bekerja shafieza fauzi.
MySpace

0 comments:

Post a Comment