Monday, January 24, 2011

5 hari menghilang

Dear diary, dear blog, dear apa-apa je la...

Pagi yang indah~~
 Tau kenapa aku cakap macam tu?
Sebab pagi ni aku baru dapat dengar radio online hot fm
hahaha lebih hangat daripada biasa
 lalalala sangat seronok.
Sebelum ni dah pernah buat dengar radio on9 tapi dah lupa
so macam mana nak buat.?
search je la kat google tu hot fm radio online
lepas tu?
tekan ni je la kot senang

x pon tekan yang ni

hahaha
Barulah x borink hidup aku hari ni Bos ku x mai lagi.
hohoho dapat den buat keje sambil dengar AG n FAFAU.

Hidup semakin baik.
Namun..
ahaks sejak aku jadi cikgu dirumah,
maka dengan ini aku lebih expert using BM.
maklum lah untuk ajar budak-budak kecik tu buat essei BM
dorang aku kena la baca buku rujukan dorang.
Bukan aku x tau tulis BM just aku lagi suka mix kelate n english
maybe bunyi pelik
tapi best

 Taraaa.
Sekian untuk pagi ini.
Hari-hariku bakal mencabar diriku yang ayu berbaju kurung.
Ahahs.
Perrrwittts.

2 comments:

DwiLion said...

mmm.., jadi cikgu yah..

kalau aku biasa dengar radio ERA, banyak muzik2 baru.. :)

Shafieza Fauzi said...

jadi cikgu dirumah je =) ajar adik2...
lagi suka dengar hot fm. fafau n fbi best. era pon best jugak.huhu

Post a Comment