Saturday, August 28, 2010

Hai Senangnya Dalam Hati

MySpace
Ho ho ho hari ini malam ini bilik ini aku yang punya.
Gila gelak kuat-kuat malam-malam
Lantaklah... yang penting
aku sangat seronok
dapat baca novel ...
senyum x nak tutup mulut
ngeee~
MySpace
Novel yang sangat gila
baru sampai chapter 2 aku dah tergolek-golek
MySpace
hohoho dari atas katil
aku turun tido atas lantai
maka tergoleklah aku kat lantai
gelak-gelak-gelak
ho ho ho
MySpace
rasa nak nyanyi-nyanyi
rasa nak menari-nari
rasa nak melompat-lompat
rasa tak nak tido 
MySpace
yeayyy
malam ini takkan berakhir
baca novel sampai habes
esok dugaan datang lagi
test 2 paper
esok la study
boley?
hari-hari ko yang punya
so buat je lah ape ko suka cik shafieza fauzi

p/s : dont afraid to tell the world this is me...finally

0 comments:

Post a Comment