Thursday, November 4, 2010

"Beritahu awak sayang dia"

Hai , hello. Assalamualaikum.
w'salam

Oh melayu rupanya awak ni.. ingat kan Chinese tadi.
Kalau saya Chinese kenapa pulak.

Kalau awak Chinese saya nak cakap awak ni hensem.untung makwe awak.
so saya melayu not Chinese. Awak nak cakap apa plak.

Soo..oo~ oo~
 boleh la saya cakap saya suka kat awak ye.
Minta maaf la awaak jadi mangsa kerja gila saya ni.
 Tapi memang betul tau saya suka tangok awak.
Kalau awak tak suka saya pon tak a pa.
saja- saja je nak cakap takut balik bilik nanti menyesal dan teringat kat awak.
susah pulak hidup saya.
 So sekarang ni saya dah cakap saya suka awak. K babai.

If I dare to do so, then I am the real me back in 5 years ago.now, am I daring enuf?
hohoho
wait till the time comes.
hehek

0 comments:

Post a Comment