Wednesday, January 6, 2010

Lee Min Ho Oppa Saranghae !!!

 
Hensem nyew mamat ni .. Adoyaii
 
Dia x senyum pown iman aku tergugat dowhh..

Manisnya dia.. Nak rasa skit.

Entah gila ape la aku ni, tengok BBF buat kali yang ke brape dah...
Ni yang jadi x hilang skru kejap kepala aku ni.
Lee Min Ho oppa Saranghaeyo!!
Mili & Fatin ,sila jeles.. Wohoho. Yang lain pown sila jeles.
Lesung pipit dia yang x tahan dowhh. 
Sweetnye pak we aku ni.. (dalam mimppi je kot).
Kalau la aku dapat jumpa Lee MIn Ho , x akan la aku x peluk. 
Rugi kot. Wohoho.ngee~
Kalau ader sesiapa yang rasa muka dia ada iras2 Lee Min Ho, kol la aku. 
Aku x akan teragak2 nak lepak ngan perasan seiras tu.
Oppa saranghaeyo!


p/s : X bole share2 yea. X suka.

2 comments:

aiRiNa_aiNuN said...

kalo nk share cmne 2???????
(thinking of you)...

Shafieza Fauzi said...

x bole share jugax.. cai len. huh

Post a Comment