Saturday, January 2, 2010

In a Learning Process

Sakit kepala dowhh.. makanlah panodol active5..hohoho... sian perut aku.. asyik process panodol jekk..

semata- mata untuk A....aku tatau bende ni.Zero … Adooyaii ... Sape mau tolong wa nii...

“Saya berharap semua para pelajar sudah mencuba latihan untuk hari ini,sebarang
kemuskilan sila emailkan kepada saya.

Selepas siap buat latihan tersebut sila download ebuku ini dan baca serta fahami dengan
sejelas-jelasnya kerana pendapatan yang akan anda terima nanti akan menentukan markah
tugasan individu disamping anda mendapat tambahan duit poket.”

Inilah kata-kata hikmatnya…

kene buat akaun paypal. yang ni la yang ak sedang berusaha ni.. x boleh2 nak masuk website ni..

lepas tu cari affliate...

Aku harap sangat2 dapat A subject ni… Caranya, blaja2 Shafie oooiii…


p/s: yes!! I can do it. Money, money, money !!! Come to me ~~~


0 comments:

Post a Comment