Thursday, April 28, 2011

Menanti Cinta

Assalamualaikum...
pagi yang indah.. hope so...
title's post yang akan buat kwn2 aku pk
adakah Shafieza Fauzi sedang berbunga cinta?
blom lagi kwn2.
hard to tell.. hohoho
yeaa smbung cite smlm. aku dah berjaya mendownload cite la ikro ha fiddin.
oh yeaahh babe!

dah tgk lebih dari brpa kali
dan yang paling penting dah jumpa lagu lagi satu dalam cite tu..
wahahaha
title lagu tu menanti cinta -Kris Dayanti
baru ku tau lagu melayu pon best jugak
hahaha diawang- awangan rasanya bila dgr lagu tu...
lirik dia pon best. huuu~ ^^

Lirik Lagu Krisdayanti Menanti Cinta

sejak lama aku berdiri
dalam sepinya rongga hati
tak satu pun burung
mampu menjawab
* hanya padaMu ku bertanya
lewat setiap sujudku ini
siapa kah nanti
cinta untukku

reff:

wahai penilai hati lihat batinku
nyaris bernanah karna luka tersayat
merana menantikan cinta dan kasih hidupku

rahasia itu hanya Kau yang tahu
namun aku tak mau jadi tuna cinta
tuntun hatiku dalam sabar menanti jodohku
repeat *
repeat reff
rahasia itu hanya Kau yang tahu
namun aku tak mau jadi tuna cinta
namun harus ku ikhlaskan nasib cintaku padaMu

2 comments:

Anonymous said...

mu donlod katne?

Shafieza Fauzi said...

x ingt la sya dwd kat mane sorry sayg

Post a Comment