Tuesday, December 29, 2009

the happiest day ever!!

today?? is my birthday 29 december...
guest what .. Dorang masuk bilk ak.. menyalahgunakan anak kunci spare!!! Terkejut cicak aku... dengan bengong2 x sedar diri lagi tetiba ak dengar dorang jerit & nyanyi lagu happy bufday.... Sengih jer la aku... Otak x center lagi time tu... kawan2 ak bgi wallet... Baru otak ak center.... besh2 !! x kan aku bli sendri coz ak cyunk lgi wallet ak.. tpi orang dah bgi hadiah.. kiter mesti hargai yekk... bestnyew.. sayang sama kamu semua..!! ~~

Lagi, satu dewan kuliah wish aku happy birthday and nyanyi lagi bufday utk aku... Terharu sgt... Rasa nak nanges kat situ jugak!! tpi x bole la.. x cool la dowhh... Shafie nanges... Ya Allah the happiest day ever... Harap2 next yer ramai la yekk yg ingt hari jadi aku... Jangan lupa bagi hadiah skali... Hope ak

p/s : Happy birthday S.H.A.F.I.E = penawar.

0 comments:

Post a Comment