Wednesday, December 23, 2009

C.I.N.T.A

Waaa... agak kronik ya.bile buat keje gile.  This is my first post. Just come across since i dont believe in it.


Cinta, Love, aii(x tau eja die) , saranghaeyo!! Semua nii bring the same meaning. Cinta la kalau dalam bahasa melayunyew...

Orang Melayu "cakap saya cinta awak" tapi macam jarang kot orang guna.
Even the malay pon prefer cakap orang putih bile sampai masanya...
Kenape ek?
aku x tau. tanya dorang.
 Orang putih says "I love you".
KOrea Saranghaeyo!! "Oppa saranghaeyo... "
Philiphine "Mahal na mahal kita". Chinese " Wo aii ni"...


Is there any reason untuk kita jauh cinta??? Tu ak x tau.. kene tny yang expert la... Yang expert tu mean yg dah byk kali fall in love and yg dh byk kali frust....
Tu la org expert pasal niiii.. (Jgn marah kepada sesiaper yg terasa)
It just pendapat aku la kan.


Bila dah bercinta, ader yang happy senyum memanjang
 ader gak yang nangis ajer.
 Tu hanya yang mengetahui je lah yang merasai....
Aku ?  Hohoho.... Never meant to be love by someone lagi kot.

Skang kalau cakap pasal cinta, saper yang x pernah fall in love memang pelik kot.
Tapi it is true and exist.
But nobody ever mention it becoz of malu ppl say x laku la tu.
Tapi biasa je la.
 maybe blom terkena panahan cinta. wow!
 (Gelak habes la niii kalu kawan2 aku baca niii...)
and my mama will say "amboi2 anak mama gatai na"
 Hohoho... Manusia berubah.
Aku dah pandai dah type2 ayat jiwang niii.Jiwang ker??


B4 this la ada Kawan-kawan aku panggil aku DR CINTA.
dont know why. 
May be bila dorang ade poblem ngan love life, dorang story kat aku.
 tekalah aku boleh solve ke x??
 hohoho... Walaupun !!

0 comments:

Post a Comment