Friday, February 17, 2012

Rindu ohhh~

Hohoiiii miss na miss kita
Merindui dan dirindui adalah dua perkara yang berbeza.
Orang yang dirindui sometimes tak tau yang dia sedang dirindui
oleh orang yang merindui
sebab orang yang merindui slalunya takkan cakap yang dia merindui
yang dirindui sebab takut yang dirindui tu perasaan sorang -sorang.
Huhuuhu apa aku mengarut ni.


Ok next --->
yang merindui akan senyum sorang-sorang x kira masa dan pukul berapa kadang-kadang sampai pukol 2,3,4 pagi x tido-tido.
ye ke? Ye la. Ye la bukan.=p

 Bestnya if aku jadi orang yang dirindui..
do someone miss me? X best x best.
Ada x someone yang merindui aku? Hohoho meremang.
Just nak tulis kat sini sekarang ni aku dah jadi perindu yang merindu..
 rindu ohhh~
oh I miss my old days.
Sape2 yang aku rindu tu tahu tahu lah ye aku rindu kamu. (kamu here mean my frenssss)
tapi aku nak ckp depan-depan aku malu
MySpace
aku kan pemalu =P
first post in 2012 wohooo

1 comments:

chokeLy said...

hehehehe....

Post a Comment